Felgi Jeep Wrangler IV (JL) - od 2018

Szeroka gama felg Aluminiowych do Jeep LadneFelgi.pl

Samochód terenowy Jeepa to kultowy i najpopularniejszy i możliwe najbardziej wytrzymały model segmentu E. Zaprezentowany w 2017 roku z oznaczeniem fabrycznym JL zachował stylistyczne podstawy przez ponad 60 lat dodając ewolucyjne zmiany. Prostota auta mimo tych samych rozwiązań wciąż urzeka, zewnętrzne zawiasy drzwi, składana przednia szyba, odkręcany dach. Marka mimo nowej konstrukcji zachowała od ramy poprzez układ napędowy a kończąc na nadwoziu cechy poprzedników a zlikwidowano niemal wszystkie generacje. Zderzak Jeepa został mocniej wysunięty do przodu w celu taranowania mniejszych przeszkód z jakimi przyjdzie nam się mierzyć na bezdrożach a samo zawieszenie dopasowuje się do wybojów drożnych i rzadko kiedy dochodzi do sytuacji kiedy jedno z kół odrywa się od podłoża. W środku czwartej generacji doszło do istnej rewolucji jak np. pozbycie się czarnych elementów i zastąpiono je elementami w kolorze nadwozia. Wstawiono nowe zegary, których może pozazdrościć nie jeden SUV a ogólna jakość montażu materiałów stoi na najwyższym poziomie. Uwagę przykuwa na środku nowej deski rozdzielczej system multimedialny Uconnect kierujący multimediami, nawigacją i radiem oraz grający lepiej niż zwykle system audio, dwustrefowa klimatyzacja, czy kamerą cofania. Wszyscy pasażerowie otrzymali trochę więcej miejsca a z tyłu znalazły się gniazda USB, czy miejsca na kubki. Napęd świetnie rozprowadza moc na kołach a ośmiu biegowy automat pracuje bez zarzutu i świetnie się przekłada. Z gamy silników otrzymaliśmy benzynowy 2.0l GME Turbo o mocy 272 KM i 2.0 GME Turbo ESS z 272 KM i diesel 2.2l CRD 200 KM.

Historia Jeep Wrangler IV

Jeep Wrangler to kultowe auto tej marki produkowany od 1986 roku. Terenowe SUVy z napędem na cztery koła to prawdopodobnie pośrednie rozwinięcie Jeepa Civiliana z okresu II wojny światowej. Wszystkie Wranglery to oddzielne nadwozie z ramą ze sztywnymi osiami napędzanymi z przodu i tyłu i zwężający się przód z rozszerzonymi błotnikami. YJ to pierwsza generacja pod nowym właścicielem Chryslera nadal była rozwijana przez Amercian Motors Corporation. Posiadał prostokątne reflektory co go odróżniło od poprzednika, ale posiadał wszystkie inne cechy łączące Wranglera do dziś. TJ to druga generacja i została wprowadzana w 1996 roku jako model na 1997. Druga generacja wróciła do okrągłych reflektorów, zmodyfikowanym przednim pasem, podkreślono zabudowanie błotników i zmieniono kształt zderzaków. Pojawiły się tutaj sprężyny śrubowe zastępując zawieszenie na resorach piórowych z głównym silnikiem AMC 242 R6 4.0l o mocy 193 KM i R4 2.4l o mocy 150 KM lub AMC 150 R4 2.5l o mocy 122 KM. Trzecia generacja to całkowicie nowa płyta podłogowa tego modelu i budowa od zupełnych podstaw oczywiście trzymając się klasycznego wyglądu. Zmieniony został silnik z poprzednich modeli na 3.8 l o mocy 200 KM.

Felgi do Jeep Wrangler IV - od 2018

Taka ikona produkcji Jeepa to styl i umiejętności off road-owe, pokonując ciężkie tereny warto przyglądnąć się wytrzymałości i nośności felg, nasza firma to pewny wybór ze wzmacnianymi felgami o nośności nawet 1000 kg na jedną felgę. LadneFelgi.pl współpracuje z producentem Racingline od wielu lat na stałe wpisując się w kanony rynku. Nasza firma to nie tylko felgi aluminiowe, ale także stalowe jak i różne akcesoria oraz opony na każdą porę roku. Produkty Racingline zapewniają unikatowy wygląd a także wybitną jakość potwierdzoną wieloma certyfikatami i zadowoleniem naszych klientów. Nasz doświadczony i oddany zespół z chęcią udzieli państwu wszelkich wskazówek i pomoże dobrać wymarzone produkty.

pixel