phone
Infolinia i pomoc
+48 87 737 1900
Pn - Pt 8:00 - 16:00, Sob 9:00 - 14:00
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Czy na pewno chcesz usunąć produkty z koszyka?
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Zapoznaj się z tym jak przebiega zwrot / wymiana towaru na LadneFelgi.pl.

Zasady postępowania w przypadku uszkodzeń w transporcie znajdziesz tutaj.

ZWROT I WYMIANA

Produkty kupione na LadneFelgi.pl masz prawo zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Jako konsument i nasz Klient masz prawo do zwrotu bez podawania przyczyny lub wymiany produktu zakupionego na LadneFelgi.pl w ciągu 14 dni. Prawo do odstąpienia od umowy na odległość przysługuje jedynie osobom fizycznym (w tym jednoosobowa działalność gospodarcza - zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą). W przypadku firm możliwa jest wymiana produktu na inny.

PROCES ODSTĄPIENIA OD UMOWY / WYMIANY TOWARU

Zgłoszenie. Poinformuj nas, że chcesz odstąpić od zawartej umowy.
Poinformuj obsługę klienta, że chcesz odstąpić od zawartej umowy. Wypełnij wzór formularza odstąpienia od umowy, wrzuć do paczki ze zwracanym towarem, prosimy również o informację na adres: biuro@ladnefelgi.pl. W temacie wiadomości mile widziany nr zamówienia. Znajdziesz go w wiadomościach e-mail, pod kodem kreskowym na fakturze VAT, na dole paragonu oznaczony jako "nr sys". Po otrzymaniu informacji przyjmiemy Twoje zgłoszenie.

1. Procedura zwrotu / wymiany towaru na LadneFelgi.pl

Zwróć do nas produkty. Listy wygenerujesz samodzielnie. Zwrot produktu bez etykiety.
Oczekujemy na zwrot produktów. Przeczytaj jak przygotować paczkę do zwrotu. Pamiętaj że odpowiadasz za stan zwracanego towaru i jego niewłaściwe zabezpieczenie doprowadzi do jego uszkodzenia.

Nie musisz drukować etykiety i przyklejać na paczkę. Listy przewozowe wygenerujesz samodzielnie, za pomocą wygodnego formularza online dostępnego na stronie firmy kurierskiej DPD. Podaj swoje dane, powód zwrotu i wybierz sposób odbioru przesyłki (z Twojego domu / punktu Pickup). Ważna informacja: wypełnij formularz tyle razy ile masz paczek (4 paczki = 4 listy przewozowe).

Jeżeli wybierzesz zwrot za pomocą naszego kuriera to poniesiesz koszt zwrotu towaru, który wynosi 100 zł brutto. Oczywiście możesz również dostarczyć nam towar we własnym zakresie.

2. Procedura zwrotu / wymiany towaru na LadneFelgi.pl

Adres do zwrotu. Zwróć produkty na adres centrali Ladnefelgi.pl w Suwałkach
LadneFelgi.pl Ewelina Taraszkiewicz Spółka Komandytowa
ul. Innowacyjna 4
16-400, Suwałki

3. Procedura zwrotu / wymiany towaru na LadneFelgi.pl

Zwrócimy Ci środki. Zwrot środków / wymiana towaru
Środki (pomniejszone o ewentualny koszt zlecenia zwrotu - 100 zł brutto) wrócą do Ciebie tym samym sposobem płatności jaki wybrałeś podczas składania zamówienia, chyba, że wybierzesz inne rozwiązanie.

Wymienimy Ci produkt na inny Rozpoczniemy proces wymiany na inny ustalony wcześniej produkt. W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego czas oczekiwania może się wydłużyć.

Napisz e-mail: biuro@ladnefelgi.pl       |        Zadzwoń: +48 87 737 1900       |        Sprawdź jak przygotować paczkę do wysłania       |        Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas zgodnie z art. 33), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Firma LadneFelgi.pl może wstrzymać się ze zwwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.

Zgodnie z art. 34. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumentów, Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Zgodnie z Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (Dotyczy to felg aluminiowych, które nie posiadają otworów montażowych. Wykonywane są na zlecenie konsumenta pod dedykowane auto. Zasada ta dotyczy również powiększania otworu centrującego wykonywanego dodatkowo na zlecenie konsumenta oraz gotowych kół, które są montowane / wyważane na indywidualne zlecenie Klienta.)

JAK PRZYGOTOWAĆ PACZKĘ DO ZWROTU?

Zanim przystąpimy do zwrotu pieniędzy, towar, który znajduje się u Ciebie musi wrócić do naszego magazynu centralnego. Paczki wracają do nas w różnym stanie i niekiedy ulegają uszkodzeniu w transporcie. Dlatego bardzo prosimy o zastosowanie się do poniższych wskazówek. W przypadku założenia opon na felgi, możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru*. Jeżeli na felgi zostały zamontowane opony, wyczyść felgi przed odesłaniem towaru. Pamiętaj, że wulkanizator powinien ściągnąć opony nie pozostawiając żadnych śladów na felgach.

* Zgodnie z art. 34. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumentów, Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Jak przygotować paczkę do zwrotu w LadneFelgi.pl? Felgi spakuj w taki sposób, jak go otrzymałeś.

Felgi:
spakuj towar w taki sposób, jak go otrzymałeś. Felgę zabezpiecz włókniną, następnie na rant nałóż plastikową obręcz, zawiń w folię i umieść w kartonie. Ważne jest, aby front nie stykał się bezpośrednio z kartonem. Podczas transportu felgi się przemieszczają, co powoduje uszkodzenie powłoki lakierniczej.

Jak przygotować paczkę do zwrotu w LadneFelgi.pl? Wszelkie akcesoria dokładnie zabezpiecz i włóż w róg kartonu.

Akcesoria:
takie jak nakrętki, śruby, dystanse, wentyle, czujniki
i inne rzeczy, które mogą poruszać się w trakcie transportu, dokładnie zabezpiecz i włóż w róg kartonu. Jest to dość ważne, ponieważ źle zabezpieczone np. śruby, mogą rozsypać się po całym kartonie i bardzo często uszkadzają felgę.

Jak przygotować paczkę do zwrotu w LadneFelgi.pl? Spakuj felgi w te same kartony, w których zostały wysłane.

Kartony:
o ile to możliwe spakuj felgi w te same kartony, w których zostały wysłane. Zerwij poprzednie etykiety nadawcze. Jeżeli dostałeś od nas łączone kartony (1 paczka = 2 felgi) - odeślij je nam w taki sam sposób jak otrzymałeś. Dokładnie sklej ze sobą dwa kartony za pomocą dużej ilości taśmy, aby nie rozkleiły się i nie zaginęły w transporcie.

Kontakt z działem obsługi klienta:
napisz e-mail: biuro@ladnefelgi.pl bądź zadzwoń: +48 87 737 1900

pixel